Underbart väder!...

Hallå alla.

Nu kommer en uppdatering igen =)
Sol vädret fullkomligt invaderar sthlm just nu och är på väg att faktiskt skapa det som heter sommar, sol och värme =) Dock är det ju inte fulländat förrens det är varmt på kvällarna också.
Men det är ändå härligt ute!

Idag sprang jag runt lite på stan och kollade inredningsprylar.
Hittade en bok med massa coola hus i som jag köpte... Inspiration tills man väl ska bygga eget hus.... *host host*
ja ja, jag ska flytta hemifrån totalt först också!
Men hus kanske det blir om jag får vinna drömvinsten ikväll, håll tummarna för mig!
Jag bjuder på en resa då :)

Sedan så var jag in på butiken Villeroy & Boch igen och såg att de hade kvar erbjudandet på asken med en gaffel, kniv, matsked och kaffesked för billiga priset 149kr/st... Annars kostar en sådan låda 454kr typ.
Jag slog till på 20st askar då vi är så många i släkten. Och har jag räknat till 20... Ja, då har jag ändå bara fått med hälften av släkten. Men det är väl typ standarden som brukar komma samtidigt.
Så nu har jag typ bestick också.
Nu är det väl mer porslin jag måste fixa också... Glas har jag ju i alla dess olika former... =)
Har iofs typ inga öl glas än, men det är väl något jag får kolla upp vad man kan tänkas vilja ha.
Åberg ölglasen är iofs jäkligt snygga... Men "ALLA" har ju dem om jag ska vara helt ärlig, så jag vill nog ha några andra istället.

Här är en bild på besticken förresten:
Villeroy och Boch - Piemont
Vad säger ni om de?
De ser väl okey ut?

I övrigt idag vet jag inte riktigt vad som händer än... Ska spela på lotto strax dock. Så ni kan hålla tummarna för mig som sagt och då få en resa! :)

Imorgon och fredag blir det träning också!
Igår var ju min "fredag" ... Så det är härligt med långledigt! *me like*

Ta hand om er och önskar att ni också njuter av ett härligt väder runtomkring er!

Kommentarer
Postat av: linnea haver

Är du intresserad på våran miljö? Fin blogg, kram.

2010-05-27 @ 22:49:43
URL: http://linneahaver.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0