New York bilder... ja, det gick åt skogen!

Tänkte ju ni skulle få se bilderna ifrån NY.

Blev bara så att jag satt och laddade upp alla 98 bilder.
Och sedan då jag skulle skapa ett inlägg och lägga in alla bilderna. Ja, då kommer man åt max 15st... PATRIK = LACK och irriterad... För att trycka på Arkiv gör ingenting, bara snabb blink och sedan samma sida på infoga bilderna... *bugg?*

Så någon som har något tips hur man kommer åt de "osynliga" bilderna när man ska infoga bilder i sitt inlägg.
Bilderna är alltså redan uppladdade hos blogg.se

I övrigt. Ha en bra dag!

Mvh Patrik

Kommentarer
Postat av: Jennie [ Foto & Min Sjukdom ]

Segt med objektivet!



Det enda jag gör med bilderna jag tar i studion är att ljusa upp dom lite ps =) Superkul att fota i den och jag håller ju på att spara så jag kan bygga mig en riktig studio här hemma =) dyr hobby man har!

2010-01-31 @ 20:53:19
URL: http://ladyjenny.blogg.se/
Postat av: Jennie [ Foto & Min Sjukdom ]

Tack för din fina kommentar!Jag är helt säker på att det finns någon därute för alla och när man träffar den personen vet man aldrig. =) Innan hade jag tänkt att jag träffar aldrig någon, men så tänker jag inte numera efter att ha läst Mias böcker. =)

2010-02-02 @ 20:20:13
URL: http://ladyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0