Onsdag...

Hallå.


Idag är det lill lördag!
Det innebär delvis spel på lotto och förhoppningsvis vinst... Samt så betyder det även jobb och massa annat...

Sedan på lunchen måste jag byta ut / få fotoryggsäcken fixad, då ena fästet lossade ifrån där den ska sitta.
Huvudsaken de löser det.

Och ikväll är det träning! Målet... Beach 2010! :)
*akta er tjejer, jag kanske får er på fall* smile ;)
Ska bli riktigt nice i vart fall!

Här på jobbet är det världens oreda... De håller på att måla om i vårt kontor, där vi sitter samtidigt. Så det är lite rörigt =) Men det kommer nog bli tok fint när allt är klart!

Vad händer för er del idag?

Ha're bra allihopa!




Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

haha klart det inte gör något :) Hade det varit för någon månad sedan så hade det svidit, för att jag gjorde vad som helst för att se brunare ut, men nu har jag bestämt mig för att det kvittar.. jag blir brun när sommaren kommer igen och jag är blek när vintern är här.. de är så det är ;)



Jag har inte 1,8an kvar tyvärr, så kan inte göra ett test :/ Syrran fick det, men sedan hade min mamma sönder det så... blä :/

2009-11-22 @ 11:06:19
URL: http://nevnarien.se/
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

Det är helt ok patrik :) Det är schysst att du frågar, för det är få som gör det nu för tiden :) Och ja jag vill gärna se sen ;D



Jag gör för tillfället inga bloggdesigner eftersom jag har lite dåligt med tid för sådant, men det kanske kommer :)



och takc :D

2009-11-24 @ 22:15:02
URL: http://nevnarien.se/
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

sv: hahahahah jag fick en sådan skickad till mig för någon vecka sedan.. så sjukt kul XD

2009-11-25 @ 16:25:16
URL: http://nevnarien.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0