Torsdag och ikväll party!

Hej Alla mina vänner.

Nu sitter jag här på jobbet igen efter en sen natt igen... Kom väl i säng typ 02.30... Hade tänkt gå och sova typ vid 01.00
Men fastnade kvar lite, sedan sparade jag ner skärmdumpar ifrån alla konstiga poker  händer och sedan var det en yngre som spelat bort pengar av hans tips vinst, så hans mamma skulle bli arg om hon märkte att han spelade bort allt. Så han fick låna lite... Får jag tillbaka det, så får jag. I annat fall. Aja, shit happends.

Spelade ju som sagt tillbaka de 2000kr här om dagen som jag hade spelat bort, sedan vann jag in 1850kr igårkväll/inatt... Hade väl kanske kunnat gått 2300kr plus... Men åkte ner lite på grund av lite dum missar. Sedan lånade han 300kr typ.... Så 1550kr fick jag ju in i vart fall.. =) *glad*

Ikväll är det party hos en leverantör... Som heter Portal. De säljer servrar, datorer, datortillbehör och lite olika tjänster. Kan starkt rekommendera de som IT-leverantör av produkter. Otroligt service minded tycker jag!
Så får se hur denna natten slutar :)

Imorgon fredag blir det att ta lite öl och mat med arbetskollegor ifrån Logica... Ska bli kul!
Veckorna verkligen springer iväg! *helt sjukt* Samtidigt måste jag plugga in det sista för Exchange 2007 cert't.... Måste verkligen fixa det!

Det är ganska lugnt på jobbet i övrigt, men finns saker att göra. Så det är bara ta tag i det och köra!

Idag ska jag äta kyckling klubba och potatisgratäng till lunch. Det blir nog riktigt gott det med =)

Hörs och ses...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0