Måndag med en stor sol!

Hej allihopa!

Nu lyser solen idag.
Helgen i övrigt har både varit blandad av irritation och riktigt trevlig!

I fredags vart det en lugn helg med poker som gick okey.
Lördag blev det lite handlande på bland annat timberland utförsäljning... Bilder på sakerna kommer.
Köpte i vart fall en varm tröja, en vanlig randig tröja och 1 par sandaler... Ska ha sandalerna på jobbet är det tänkt.

Sedan blev det lite annat under dagen och sedan äta.
Efter maten körde jag ner föräldrarna till syrran och hennes familj... För att sedan överaska deras hemgång med att ha klippt gräsmattan. =)
De blev glada i vart fall.
Lördagnatt emot söndag var en idiotisk pokerkväll som slutade i kaos kl 04.30 på morgonen typ... Inga pengar kvar och allt borta på poker kontot. Gjorde 2 dumma syner... Dock så motspelarna spelade med världens tur och hade nada anledningen egentligen att vara med på handen... Min framtida mål på mig själv. Lägg handen vid någon annans all-in eller rejäla höjning om du inte har bästa handen, eller om deras all-in är så liten så det kan vara värt att chansa med bra kort. Samt... Limpa in A-A och hoppas på set(triss) med ett A eller gå all-in pre-flop för att slippa andras idiot syner då man bara höjt massor. Då de borde lagt sig men synar och träffar typ stege på floppen... RIGGAT????? .... Svs är i vart fall skumt ... Speciellt eftersom jag lyckades få in min 8 Royal Straight Flush med riktiga pengar där i lördags... Det skulle ju verkligen hända IRL ... NOT!

Sov sedan en bra stund och då jag vaknade blev det lite mackor och musikvideos... Såg sedan ett sms på telefonen... Så det blev att ringa tjejkompisen Renée som jag sedan gick en promenad med inne i stan i detta underbara väder och snackade lite om allt möjligt, samt tog en fika med "konstgjord träd snö" ... hehe... Men riktigt trevligt var det!

Sedan blev det hem och äta och efter det vilade jag i ca 1 timme och sedan blev det film med 2 kompisar... Rock n rolla hette filmen. Lite skum, men ändå rolig på sitt sät..
Och nu sitter man här... Dags att jo

Kommentarer
Postat av: Elin Grindemyr

Nu är din beställning packad och klar, så i morgon skickar ja de till dig!

Jag ska genast kolla upp ang. de du skrev om! Var bra att du sa!

Hoppas du blir nöjd =)

/Elin Grindemyr

2009-06-01 @ 22:30:43
URL: http://grindemyr.blogg.se/
Postat av: Elin Grindemyr

Glömt svara ang. barstolarna! Vi köpte dom i en butik som heter soffgruppen här i Norrk. snygga och billiga va dom också, endast 775 kr/st.

Din beställning är skickad idag, så förhoppningsvis har du de i morgon el. på torsd.

Ang. de du skrev om kortköp så ändras de snart också =)

/Elin.G

2009-06-02 @ 22:41:39
URL: http://grindemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0