FREEEEDAGG!!!

Så jäkla skönt att det äntligen är fredag... Sedan är det bara 2 veckor kvar att jobba och sedan 2½ vecka semester *weeeee* ... Längtar som en tok...

Den 26'e drar jag till NY och är där över nyår. *Så härligt det ska bli*
Så ska jag fixa massa nya optik till kameran då också... *me like*

Vad som är planerat på inköps listan

Canon 100mm/2.8 macro
Tokina 11-16mm/2.8 om de nu får in den tills dess. Verkar svår funnen.
Canon 50mm/1.8II
Canon 70-200mm/4L IS  samt en extender till denna på 1.4x
Canon 17-55mm/2.8 IS
Samt UV och pol filter till detta. Något annat filter ni rekommenderar till något av objektiven?

Samt Batterigrepp till min kamera.
Det är väl inköpslistan typ. Verkar väl okey?

Så ikväll är det företagsfest.... man skulle ha party kläder... hehe, hoppas mina arbetskläder fungerar som party kläder. Orkade inte bry mig så mycket imorse om utseendet... Speciellt då det är en jobbfest och ingen ut på stan fest lixom...

Vad händer för er del i helgen?...

Ha're bäst allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0