Bara en vecka kvar!!!

Så sjukt glad jag är!

Bara denna vecka kvar och sedan semester till 7 jan! *ler stort*

Längtar till NY också! *så sjukt härligt det ska bli!*

Helgen var i annat fall lugn, med lite julpynt och liten släktträff. Samt vilat upp mig ifrån förkylning, hosta och vaccinet imot svinis, som jag troligen fick febern av mellan torsdag till lördag förmiddag... Det var en sjukt seg fredag...

Bilder ifrån julpyntet (det lilla som kom upp) kommer snart bilder på. Måste bara få ordning på datorn först.

Hur har eran helg annars varit?

Ha're bra!

Kommentarer
Postat av: Jonnaj

Hej!

nemen tack så mkt för din kommentar! :) vad glad jag blir!

Haha nej de va en liten man som tog mej för 6 år sen ;) haha! tack så hemskt mkt! O God jul & gott nytt år du med!

2009-12-15 @ 11:52:11
URL: http://jth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0