Ibland kan man vara världens största idiot!

Att jag aldrig lär mig :(

Varför ska jag jämnt vara så på... Tror det som är felet i vart fall. I annat fall hade jag gärna velat veta vad jag gjort / gör för fel... *less*

Fast även om hon inte kände samma sak, så känner mig jag så jävla dum just nu.
För jag började gilla henne av små saker, som dock gjorde mig lycklig just då. Men men... Det kan ju bara vara av ren vänskaplighet ifrån hennes sida. Vad vet jag. Helt fantastisk tjej verkar hon vara i vart fall, men som sagt... Jag är troligen för på och tar för hastade slutsatser och så...

Vill inte vara singel. Men just nu är det kanske ändå bäst.
Kanske jag lär mig att vara än mindre på och dra förhastade slutsatser.

Kanske får jag bättre självförtroende och självkänsla när jag får min egna lägenhet... Ja ja, det blir väl först våren 2010 :( ... Men tiden går så fort ändå...

Kommer vara borta från nätet i ca 2 veckor.... Kan vara bra för mig... Speciellt efter detta. Behöver få ett lugn inom mig...

Ha're bra så länge mina vänner...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0