Nu har huvudet fått tänka så det ryker

Varför har då mitt huvud fått tänka så mycket?

Jo, för att jag har varit så dålig på att skriva min matdagbok som min PT skulle få idag.
Så istället har jag fått suttit och tänka och komma ihåg vad jag faktiskt har ätit under veckan. Och det har väl gått relativt bra, vissa saker har jag dock glömt bort.

Idag har det varit allt möjligt på jobbet. Men innan jag kom till jobbet fixade jag veckans tema bild(Out of place) för fotogruppen jag är med i... Nämligen denna:

Out of place bild

Hittade dessa tröjor hängandes i trädet vid Norrmalmstorg (början av biblioteksgatan) i Tisdags då jag gick till jobbet, då det var så mycket folk vid tunnelbanan... Och tänkte, den måste jag ha som veckans tema bild!
Vad tycks?

Nu är det snart fredag och då blir det både blandat med jobb och utvecklingssamtal, som jag måste försöka förbereda också... Hur hinna?

Sedan ska jag springa med kollegan efter jobbet sedan i ca 35min och sedan träna lite mage/rygg och så....
Sedan på kvällen blir det väl lite onyttigt med Cola och hemmagjorda popcorn. VILL HA!

Lördag ska jag hjälpa en "nybliven" tjejkompis att hämta ett bord i Uppsala. Sedan blir det träning och sedan är helgen över...

Mitt liv har blivit väldigt mycket träning nuförtiden, vilket jag dock gillar och alltid ser fram emot!

Så. det var lite ifrån mig...
Ha're bra allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0