Typ nada händer här

Hej hej på er.

Det är dött hos mig.
Eller rättare sagt, det finns sjukt mycket att ta tag i, men som jag är så less på, så jag har helt enkelt inte orkat eller haft tid eller haft lusten...

Var ju ute och fotograferade i lördags i Nyköping och inte ens de bilderna har jag lyckats få upp någon av... Vi får se... Kanske till helgen eller något.

Hittade denna frågelista på Elin's blogg :

Blogg jag läser först: Renée's blogg

Blogg jag har hört talas mycket om men aldrig läst: Flertalet... Ingen nämnd, ingen glömd.  

Kändisblogg jag följer: Kommer inte på någon just nu för tillfället.

Mest kända bloggare jag sett IRL: Sofi Fahrman och Camilla Waller

Första bloggen jag började följa:
Sofi Fahrman

Bloggare jag beundrar och varför: Elin Kero för hennes underbara bilder och personlighet.

Fördelar jag fått tack vare bloggen: Fördelarna är nog att jag fått intressanta besök ifrån person jag inte känt och fått fina eller intressanta eller roliga kommentarer...

Då hatar jag att blogga: Är inte så ofta, eftersom jag inte bloggar så ofta. Är väl mest att jag är trött på mig själv att jag just inte orkar blogga så mycket. Samt blir lite ledsen då man skrivit något intressant eller lagt ut nå bild och inte fått någon kommmentar respons på det, fast å andra sidan. Vem vill orka följa en blogg som uppdaterar sig typ 1-2 gånger i månaden...

Då älskar jag att blogga: När jag har nå nya bilder att visa eller känner att det är dax att skriva något nytt intressant om mig eller annat här.

Person/personer som ofta kommenterar hos mig som förtjänar lite extra uppmärksamhet:
Alla är lika duktiga! :)

Kommentarer
Postat av: Sooz Photography

sv: Haha, varsågod. Lätt hänt att man missar en del kommentarer.



Tophat känner jag igen namnet på, vad var det i den glassen nu igen? Kom även på att jag saknar Magnum Mandel i strut. Den var helt enorm och väldigt mäktig, men supergod :D



& tack så mycket! Jag fotar med en Nikon S52. Trodde nog aldrig jag skulle kunna få ut så mycket av en kompaktkamera, men motbevisade mig själv där :)

2010-04-21 @ 19:32:01
URL: http://chiliad.blogg.se/
Postat av: sanna

haha okej. De är säker lika läskiga de med, fast egenligen är det nog ljudet jag är rädd för, sticket skrämmer mig nog ingenting vidare. Blev stungen en gång som liten när jag gick på "fritids", då fick jag åka hem tidigare som tröst. haha



åh man tackar och niger för dina fina ord! Idag har det dykt upp fler bilder dessutom!

2010-04-22 @ 01:52:24
URL: http://sannalubyhagman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0