Så... Nu har den kommit! ... Ska bara lära mig den nu också :)

SÅ GLAD!

Min kamera har kommit... Även om det blir mycket att lära sig, så är jag ändå tokigt glad, lilla julafton idag :)
Min Canon EOS 7D kamera *yeeeaaaa*

Canon EOS 7D Bild 1Canon EOS 7D Bild 2

Så efter jag lärt mig den och även under tiden, så kommer det komma in mer bilder på denna bloggen.
Skoj va? :)

I övrigt mår jag bra, även om jag dragit ner på både Mjölk och Cola efter rekommendationer, en typ av hälsotest jag gjorde... Men saknar Cola smaken, men jag är ganska bra på att skippa Cola, även om jag snyltade en massa i helgen dock. *Fy mig*

Sedan blev det ingen PT lektion igår, då hon kände sig sådär. Så PT lektionen blir nästa måndag istället ... SÅ LADDAD! Men då ingen PT träning blev av i måndags, så skippade jag det själv också, men imorgon onsdag... DÅ jäklar ska tränas. Samt på fredag.

På lördag är det 30års fest... Men mer om det sedan :)

Ha're bra allihopa!

Kommentarer
Postat av: emma

den verkar najjs!

2009-12-16 @ 19:48:20
URL: http://awidescreendream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0