30års fest och mer inlärning...

Tja!

I Lördags var det kompisens tjej som firade sin 30års dag, vilket var en väldigt lyckad fest, med mycket god mat och trevligt sällskap, dock blev lite för mycket alkohol fick jag upptäcka när jag väl kom hem. Men men... Det var trevligt på festen och det är huvudsaken!

I fredags var det lugnt och igår söndag var en seg dag som blev att kolla video om hur man hanterar en Canon systemkamera lite mer samt filmen A boy på slutet av dagen med kompisen, den filmen var bra men med ett skumt slut.

Och på torsdag är det förhandsvisning av filmen 500 days of summer, som jag kommer gå på om jag får någon med mig, annars ges väl biljetterna bort till någon med vän som är sugen på att se filmen. Verkar ju ganska lovande film annars, så det vore ju roligt att få med sig någon och se den. Men jag får väl se helt enkelt.

Back to work again.
Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

åh men så roligt att höra! Speciellt eftersom du följt marias blogg :)

Tack! :)



Jag kan säga så här... att jag köpte 1,4an eftersom jag hade planerat att uppgradera till en fullformatskamera och ville ha lite mer kvalite på objektivet. Så hade det inte varit så, och jag hade behållt mig 400d, så tycker jag nästan att 1,8an är mer värd.. kanske inte bättre, men med tanke på priset så tycker jag inte att det är så pass stor skillnad :) Nu är jag ju inget PRO när det gäller utrustning och teknik, men det är min personliga åsikt :)

2009-10-19 @ 20:32:18
URL: http://nevnarien.se/
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

sv: haha men aaw :) Gullig du är då - tack så jättemycket :D Ja jag tycker ju att jeans är snyggt på tjejer och jag vet att min kille föredrar när jag klär mig basic.. men jag är ju rockig och rätt speciell av mig så jag vill inte klä mig så för jag känner mig tråkig.. jag är ju faktiskt en så sprudlande tjej, så varför dämpa ner ;) haha.. nä men.. jag ska försöka hitta tillbaka till jeans igen, det kan vara bra på vintern när det är kallt ;)

2009-10-25 @ 01:21:51
URL: http://nevnarien.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0