3 jäkla fel förstörda resten av mitt liv, även om 2 var "delvis" rätt...

Så... Vad pratar jag då om.
Självklart är det drömvinsten. Vann 100kr istället för 147 miljoner då jag bara hade 4 rätt på lotto och 2 rätt på joker, men de 3 andra nummerna var sjukt nära och 2 av de felaktiga kom med på tilläggsnummer.

Mina rader:
Lotto: 2, 9, 14, 17, 25, 27, 31
Joker: 1738163

Rätta rader:
Lotto: 2, 11, 15, 17, 20, 27, 31
Tilläggsnummer: 14, 25, 28, 35
Joker: 1170863

Hade alltså: 4rätt, samt 2 rätt på tilläggs nummer och 2 rätt på joker....

100kr istället för drömvinsten på 147 miljoner för 3 fel bort, som ändå var jävligt nära.


Med min lycka så lär jag ju lyckas lika bra i kärlekslivet... *låt mig skratta!*
Aja... Livet snurrar på ändå. Life ain't easy... It just run! ... Either you like it or not.

Blev ingen sovmorgon idag, kunde inte sova längre...
Over and out...


Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

haha okej då ;)



Jag hade fokus på hennes bakhuvud när hon snurrade, för jag tänkte väl att hennes ansikte skulle vara ungefär där när hon vänt sig om och jag hade nog rätt :)



Nej jag har faktiskt aldrig sagt att jag ska köpa 5d nu (även fast jag faktiskt ska det) haha... så jag vet inte var de kommer ifrån :P Är nog ett tag kvar tills dess dock :)

Ska bli väääldigt skönt att komma ifrån 400d! Jag växte ifrån den för länge sedan :)

2009-10-26 @ 16:35:23
URL: http://nevnarien.se/
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

tack så jättemycket, jag ska hålla ut så länge jag kan, även fast jag måste medge att tanken på att sluta funnits även hos mig.. dock är den inte särskilt övertygande i nuläget :/

2009-11-03 @ 15:17:32
URL: http://nevnarien.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0