Nu får turen vända tillbaka igen.

Igår så hade jag världens segaste otur på pokern... 2500-3000kr back av pokerrullen *surt*

Gillar inte otur...
Poker otur 1

Min hand: Q-Q och höjer 20kr pre-flop
En synar.
På Flopp kommer A-6-A ... Båda passar.
På turn kommer Q... Jag höjer och han går all in med 1000kr typ ....
Jag synar.... Då jag har kåk... Personen sitter med A-6 off... *ARG*

Nästa hand någon minut efter...
Poker otur 2
Min Hand: 10-6 ruter och limpsynar pre-flop.
På flopp
kn-4-8 varav 2 är i ruter... På flopp höjer jag med 15kr... Och han synar..
På turn kommer ruter 4 och jag har fått färg... Jag höjer 35kr och han synar.
På river kommer spader 3 och han passar och jag höjer 75kr och han re-raise'ar till 355kr och jag synar...
Och killen fick in kåk på river.... Så ovanligt på SvS.... ELLER INTE! :(

Aja... Hoppas jag slipper mer otur nu, så jag kan få spela vidare som man borde på ett ungefär och vinna istället för att ha mer otur....

Idag får jag ser hur min dag blir. Vet inte om det blir någon träning idag faktiskt. Även om jag borde.... Inte hört något ifrån min PT heller. Så får väl ringa till gymmet och kolla då hon är där...

Solen lyser i vart fall uppe!

Sedan imorse så missar jag precis 07.49 tåget... Sedan trodde jag typ 07.56 tåget skulle komma. Men nej, det är ju sommar och inte vinter. Så det tåget finns inte... Nästa går 08.04... Som självklart blir försenat.... Så ja.. Jag var lite lack där ett tag på det också... Inget som går vägen för mig känns det som. Men that's life!

Hörs... // Patrik

Kommentarer
Postat av: renee

näe de verkar inte gå som du vill idag.. usch.. hoppas resten av dagen tar sig iaf!

2009-06-25 @ 10:06:54
URL: http://reneel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0